Pasta

Idag va en lite seg morgon innan man kom i gång!
Johan åkte och jobba redan kl 8 i morse.. men slutade redan kl 12 igen
Han hämta mig vid 1 och vi åkte och åt lunch på pasta vagnen!=)

Nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra... jag ville åka till örbyängar (hundbadet)
så luna fick bada... men ingen som ville eller kunde följa med=(
Och det e för långt att cykla det orkar jag ej hehe.

Fick nu med veta att papprena inte kommit ännu....
så nu har jag varit på ett bratag så nu har jag fått veta att jag inte behöver göra nått
utan jag hör av från dom i stället när allt e ok!
skönt att slippa jaga men däremot så vill jag inget annat än att börja jobba!
Men men tror att det förmodligen inte kommer att bli av fråns vecka 32 ändå
Bättre sent än aldrig....

Funderar nu på att lägga mig på soffan en stund och läsa klart min bok som jag  började läsa för 3 veckor sedan
läser madalena graafs bok " det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Bra bok, men hemsk att läsa... men tyvärr det man läser e inte bara hennes liv
utan det faktiskt förrekommer i så många andras liv !Hemskt!

Och jag längtar som en tooooook till i morgon!!
Så nu e det inte alls långt kvar=) weeeeiiii=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0