Dags att blogga igen??

Känner att det kanske är dags att blogga av sig igen! Skriva av sina irritationer
Just nu är jag smått uttråkad och irriterad över det...
hatar verkligen att inte ha nått att göra
och till saken att det ät fint väder så gör det inte saken bättre
speciellt inte när alla andra jobbar eller har annat för sig när man själv vill UT
Hatar verkligen att vara rastlös... ska bli skönt när jag väl ska få komma igång att jobba

Börade ju på en praktik början av månaden, va där 3 dagar känndes inte jätte ok
med tanke på att det va praktik och tempot gick ALLDELES för fort, jag va där 1,5 dagar och därefter fick jag redan egen telefon att ta samtal i ENSAM, jag hängde inte med (det var ett kundtjänstföretag)
har aldrig jobbat med det och jag kunde ju knapps vad vissa saker va med mera...
Tyvärr kändes det som om do utnytjade mig, eftersom jag satt och jobbade nästan lika hårt som alla andra
 "på praktiklön" därav kändes det ej ok.. =( jag som sett fram emot att få börja jobba
Men men som min tur hade vänt så fick jag äntligen ett samtal från konrad och träffade honom under dagarna där och han sa att vi skulle köra på och han ville anställa på nystartsjobb=) såååå kul
dock har inte papprena blivit klara ännu dom bör komma in nu i dagarna
sen e det äntligen dags att börja jobba och få en normal LÖN levt på minumun det senaste året nu men den sämsta a kassa man kan få... och äntligen få nått att göra.. ska bli underbart kul!
Dock har dom lunchstängt över vecka 30 å 31 så än så e det fortfarande lite ledighet..

Och fredag LÄNGTAR jag till något enormt!!!
Men vad som händer då det återstår att se sen för det får jag inte avslöja det e en hemlis=)

Nä nu fick johan tummarna loss och vill äntligen följa med till stranden!! =) Weeeeeiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0