Yes!!

Äntligen kom samtalet jag väntat på nu för 30 min sedan!!!
Nu va den nervösa delen över
och bara invänta om det andra kommer bli lika possitivt=)
Känns sååå skönt att det äntligen kansek kommer att ske nått
Kommer bli sååå himla skönt så fall!!t

Läääängtar bara nu till dagen kommer!!!¨

Idag har jag lite träningsverk.... tränade igår och ökade vikterna lite
och det känns idag hahah=)

Ska inte göra så mycket idag mer än att ta tag i disken och damsuga
Annars ska jag nog bara se klart säsong 9 av tre kronor hahahaha
E såå fast i skiten men inte mycket kvar nu
Undra vad jag sen ska börja glo på
Förhoppningsvis om allt går vägen så slipper jag bry mig om det=)
för kommer nog inte finns så mycket tid över för de!!

Tudellluuuuee


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Ja, jag går på Professionails i Ramlösa :) ska faktiskt göra mitt prov på fredag. ;D

Har du också gått där? Dina naglar är verkligen SJUKT snygga, kollade nyss igenom nagelkategorin. Jättejättefina!

2010-01-20 @ 21:15:37
URL: http://hedstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0