Vita tänder

Jaaapp idag kom paketet med tandblekningen=)
Gutt... ska prova den i kväll.... 2 veckor framåt..
det skulle få mycket bra kritik om att produkten ska vara bra och verkligen ge resultat=)
Hoppas hoppas=)

Idag har vi varit ute i snöstormen och klippt luna...
under tiden åkte vi till maxi och handla och åkte och sola
Såå nice att lägga sig i värmen 25 minuter=)

skulle träna idag... va inte sugen men känner att jag måste komma igång så
finns inga ursäkter
va dum nog och trodde jag kunde cykla (garv)
noooooootttt
kom ner för baken och en liten bit sen fick jag gå
Hem fick jag släpa cyklen hela vägen upp för baken och det va sjuklt jävla jobbigt
hade gått lättare och förmodligen snabbare att gå
Ligger snön kvar till nästa gång blir det faktisk BUSS =)
Men skön träning i allfall!
denna gången orkade jag 4 intervaller.. men det e sjukt jobbigt!

Söndag=) ser fram emot den dagen!!
Hoppas på det ska bli bättre denna gången än förra
men det tror jag alldelse säkert att det kommer bli=)

Nu ska jag kolla lite tv och värma mig fryser som attan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0