Verkligen trötter

Usch efter min efter middag idag då jag städat och donat lite samt varit
i stan och fixat... hem och åt lite nyvarmade bullar....
la mig i soffan vid 5 och har nog sovit nu i 1-2 timmar och känner mig inte piggare inte
Men men... snart kommer älsklingen hem och ska fixa lite mat till honom=)

Tomde just min kamera med och här kommer lite bilder på naglar jag gjort den sista tiden


Fridas silverglitter  och annicas halloween naglar samt syrrans svart silvriga
första gången hon gjort helglitter=)




Har förmodligen fler som e sparade på usb minnet.. hade ju lite otur med datorer
så detta e min 3 dje nu så har inte lagt in nått ännu... tänkte jag skulle vänta och se
ett tag om denna va bra men den verkar 100 ggr bättre än den förra vi köpte
internet bara la ner och den va helt muppig
Så får väl kolla med johan när han e hemma var han gömt alla andra bilder=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0