Underbart!

Nyss så va linda och en vän till henne här... linda hade sin lilla charlie med sig
vilken liten goding....
Men tråkiga luna tyckte han va en liten jobbig sak och bara morra
på honom när han ville leka
Stackaren... han va sååå himla söt så jag ville ha han kvar här=)

Idag ska jag på möte istan kl 3.... får se vad det blir av det=)
Sen hem och hämta luna och ta mig hem till mamma på
middag där... hon ska bjuda på lax=)
SMASKENS
det va verkligen lääängesedan jag åt det så ska bli sjukt gott!!

Sen i helgen e johan ledig... YES vi ska äta god middag på lördag och bara MYSA=)

Ännu mer längtar jag till tisdag som bara den!!!
Dagen som kanske kommer ändra allt i mitt liv!
Och va det är får ni nyfika inte veta ahhaha.....det finns ju andra som inte
bjuder på lite smarrigheter utan e så hemlighetsfulla så då ska jag med vara det=)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund! tjingeling


Kommentarer
Postat av: Therese

Okej, då är det inte omöjligt att jag har sett/träffat dig, haha. Gått som modell där i typ... fem år? Eller något sånt. :)

Aw, tack! :D Ska faktiskt börja jobba i Ramlösa i februari. Det är en chansning men vafan. Får hoppas det går bra :) Var jobbar du? Eller du har inte detta heltid? Kram

2010-01-21 @ 11:57:16
URL: http://hedstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0