Underbar helg!

Är vad jag har haft=)
I lördags va det lungt och skönt under dagen... va med becki ute i skogen på
promenad med vovvarna=)
Kvällen va jag och älsklingen på oasen och åt gott!
Sen film kväll resten av dagen *MYS*

I går va linda och syster här för lite nails=)
Linda gjorde franska med en liten marmorering (glömde så klart ta kort)
Och syrran skulle ha lite alla hjärtans dag nails..=)
Så blev en röd glitterkant samt små röda hjärtan!
(bild får komma en annan dag för jag ligger i sängen och orkar ej hämta kamera och sladd)
Sen åkte vi och sola 24 min=) underbart skönt va det i nya rör=)
Promenad hem och mös i soffan
Johan lekte med jonas och spelade för hela huser här haha!!
Gör dock inget för jag e såå trött på grannarna här upp nu som
fan väcker en kl 6-7 på morgonen men det jävla skriket samt att som bankar och har sig i golvet
låter som om dom har elefanter där uppe!!
Ska återigen ringa hyresvärlden och klaga nu!!! det är inte okey!

kröp ner i sängen tidigt i går och kollade på 2012
helt ok film, lite spännande men lite långdragen

idag e det inte mycket på listan!
Ska bara träffa syster på gymet kl 4 för en genomgång med johan
ska få uppplagt ett nytt tränings schema=) Gött

Ringde även till transportstyrelsen och skulle höra om johans handledarbevis
MEN fortfarande på grund av flytt kan dom ännu inte svara på några frågor!!
Vill börja nu nu nu nu nu nu!!


Vissa saker känns verkligen så befriande!
Ska inte nämna vad men känns skönt att släppa på det
och inte längre känna som om DU skulle bestämma över mig
nej nej ta det lilla du har kvar och nöj dig med det!
Snart har du inte det heller kvar om du ska bete dig som du gör mot dina
nära och som du PÅSTÅR kära!!
Tror inte du bryr dig om nått annat än dig själv egentligen
Alla ska svansa efter dina regler!
Du kommer inte långt på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0