Träningsverk!!!

Ja igår startade jag igång med träningen
och idag har jag träningsverk i armar rygg bröst och magen ajajaj=)
Men det e skönt att komma igång

Igår kväll när jag skulle blogga kom jag inte in... provade ett par gånger men sidan bara
hängde sig! palla dä noooottt

Jag har inte haft nån tid i dag... haft lite kolr att fixa och under de sista 3
dagarna så har jag kollat på johan falk filmerna=)
helt inne i dom efter jag såg den första så ville bara se mer=)
Annars har jag inte hittat på mycket mer

I morgon e det träning igen=)
Känns verkligen super skönt att komma igång
Har tänkt ha varierande träning.... både styrka och pass
så som spining eller box eller så
Och försöka hålla mig till 4 dagar i veckan!

Har denna vecka med bestämt mig för att rensa ut kroppen lite
så jag kör helt ren naturdiet dricka... dricker bara det nu ingen mat.... 3 dje
dagen idag började i söndags.... än har det funkat
och ändå står jag och lagar middag till johan och kan hålla mig från att bli sugen
Men tror att fre eller lör kommer jag ha en middag för helgen kommer bli jobbig annars..
Sen får vi se hur mycket jag gått ner till måndag... e det inte så mycket
så kör jag nog en vecka till tror jag
När jag e klar med det kommer jag att börja räkna points igen
Dock kommer jag hoppa av från dom och köra på egen hand hemma
Johan har lovat att kolla och skriva upp för mig en gång i veckan och hjälpa
mig ha mer koll... så ska skita i att betala 350 kr i månaden och klara det hemma
tror det kommer gå bra.... vill man så kan man=)
Förra veckan började jag lite smått med att dra ner på all skräp mat
och slutade äta så mycket godis vilket jag gjort nu över hela julen typ hela december
måste ta slut så lätt att fastna idet....
Och den veckan gick jag ner 0.5 kg... bättre än inget.. 2,5 kvar att bli av med som
jag lagt på under jul... sen ska resten bort=)

Nej nu ska jag hoppa i sängen och kolla på film med min underbara
älskling som jag älskar mer än nått annat=)
Han e bara UNDERBAR!!

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0