Tack flickor!!

Igår va jag med syster becki, frida, sandra och anette på
Oasen och åt.... suuuppper gott
Men framför allt sjukt kul hehehe...
Massa skratt och go mat kunde inte bli bättre
Men det bästa va alla satt och suktade efter choklad efter middagen
och när väl tobleronefondoun kom in då högg alla in som gamar hahah
sååå sjukt kul... snurran med olika frukter och godis snurrade som bara den
och allas spett snurra runt i grytan som om ingen av oss sett chocklad förr....
Bästa av allt är när sandra ställer sig upp snabbt som attans för att se ner i grytan
och hela stolen hennes välter heheh...
Killen som serverade såg detta och kom en liten stund efter med en stor slev till sandra hahha
Tror jag skulle dö av skratt

Hade verkligen en super kul kväll igår helt galen det behövdes verkligen
och hoppas det kan göras om snart fast denna gången med
lite dricka och dans i stället då=)


Precis severad


Knapps 5 min senare va det så här tomt hahaha



hahah frida hade spilt ner sin vita tröja=)


Vilken jävli min jag ligger inne med då hahaha
Frida med sleven och sandra pointerar att hon spilt på sin DATTE hehehhe

Tack flickor hade super skoj


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Det var så sjukt kul! Tack själv, Pelle!!

2010-01-19 @ 02:15:57
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0