spöke?

Idag har jag inte gjort mycket... bara tagit det lugnt!
Kollat klar på säsong 8 av tre kronor haha bara 2 kvar
Fråga mig inte varför jag börja kolla på det men har nu sett 8 säsonger hehe
rätt kul att se sånt gammalt=)

Igår hade jag en mysig dag
Va först på väla med becki och mia... tog oss en fika/frukost
Sen vidare till ikea och fynda massa nytt=)
Hem och pyssla med det nya jag köpt
och när johan sluta jobba åkte vi ner och åt mongolisk buffe på asia kock
Jätte god mat med servicen där suger verkligen!!!
Sen åkte jag hem sill becki där systararna mina satt och snacka lite dom
hade ätit sushi men johan gillar ju inte fisk så därför så åkte jag upp senare
Vi satt och snacka ett par timmar och lite senare under kvällen kollar
jenny konstigt ut i hallen
då hon säger att hon såg nån gå
Jag trodde seriöst hon skojade men nej nej fullt allvar
Och rebecka säger även att hon själv sett det så hon vart inte förrvånad
hahaha... rysningar längst rygg radern så då ville vi hem=)

Iikväll ska jag och johan kolla film
paranomal activity (eller hur det stavas)
Hahahhaha den ska va riktigt läskig har jag fått höra och jag älskar sånna filmer=)
passar bra efter vad som hände igår kväll heheh

Nä nu ska jag se klart på blåsningen och sen spårlöst sen krypa ner med älsklingen
och filmen!

Ha en fin kväll!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad obehagligt !

2010-01-21 @ 14:01:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0