Snö snö Och johans födelsefest=)



Lite suddig bild med det e en snögubbe där ute=)



Fina tårtan till johans 25 års dag som jessica gjort... mumsig va den som
attans med maräng hallon och vitchockladcreme tror jag=)
Super god... fann inte mycket mer bilder av den dagen hehe...
Sista bilden e på johans lilla leksak han fick i pressent=)
han fick samt 3 tröjor med och hmm jo boxer och nått mer tror jag men minns ej=)

Nu tror jag att jag har renast av dom sista bilderna....=)
Har dock den andra kameran me doch e osäker om där e bilder där i kanske lite naglar...
laddar den nu så får se sen
Men nu tror jag att jag har bloggat klart för idag... blev några inlägg...
men jag behövde rensa kamererna med och fått rätt på alla mina gamla kort med in
i nya datan så nu e allt samlat
Ska snart ta och kicka på paradise hotel
varför jag änns tittar på det sjuka pogramet.. dom e galna där..
*nullar runt med varandra bara
Men sånt som säljer väl INTRIGER=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0