sjuk??

Känner mig inte alls på topp idag=(
Känner mig väldigt trött och hängig och fryser... vill bara ner i mitt täcke igen
och sova sova.... men ju mer jag sover ju tröttare känner jag att jag blir

Om ett tag tänkte jag ta mig ner till stan... ska inhandla lite vårulle deg och räkchips
för på torsdag ska jag till mamma och göra egna vårullar...
För er som inte provat så e det sjuuukt lätt och det e så jävla gott att göra
dom själv.. och så köper vi då egna chips med som vi friterar... det ser jätte kul ut
först e dom som en hård platta stoppar dom i oljan på några sekunder så
sväller dom upp och blir 3 ggr så stora frasiga och goda=)
När man får på resturang e dom oftast inte helt nya... så det e sååå gott
när man gör själv för dom blir fruktansvärt goda=)

Nej nu ska jag försöka få lite ork att städa undan lite här hemma först!!

Säger vi ha det hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0