Promenad i snön

Hej svej!
Idag har jag varit ute med mina galna systrar och vovvarna på promenad
i bruce skog med massa snö det va skönt
med en promenad och frisk luft
När vi kom hem va det bara att slänga luna i badet =)
Sen körde johan mig till maxi så jag kunde köpa en grillad kykling till min sallad
MUMS har börjat äta nyttigt igen efter hela julehelgen så måste bli av med det
jag laggt på och lite till=) så ska snart ta och tillaga mig en god sallad


Haha sötnosen luna=) snö överallt med sin fina tomtedräck!!



Fina benji och luna som duktigt håller sig tät intill så inte hon kommer för långt bort=)


Haha rebecka skulle göra en snö ängel och blev attakerad av hundarna=)








Hela arslet full med snö=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0