Oj oj!

Det va verkligen längesedan jag bloggade.... vet inte vad som hände faktiskt
det vara dog ut och hade inget jag ville dela med mig om här till folk
Men nu tänkte jag ta tag i det igen.. behöver skriva av mig lite då och då=)

Ja vad som hänt sedan sist orkar jag nog inte med att skriva om så det blir från ruta ett igen nu=)
Julfirande och allt e över... varit med familjen
Nyår tog vi det lungt va hemma och mös med min egen lillafamilj och hade det underbart=)

Viktminskningen har väl inte gått det bästa nu under jul... så idag har jag tagit
tag i allt igen.... jag ska tappa 10 kg till sommar om jag klara det... iallafall om jag kalarar 6 kl e jag glad
till en början, vet det bara skiter sig om jag stressar!

I förra veckan fick jag även mitt körkortstillstånd=) väntar bara svar om jag får köra med
min älskling inte fått svar på det ännu... men min mamma och syster
e ju fortfarande godkända så om inget annat kan jag köra med dom så länge!
Sak verkligen bli klar med det denna gången!

Idag fick jag med ett jävla märkligt brev.... Seriöst!!
VEM på elgiganten har skickat mig en kopia på ett kvitto som tillhör nina???
Tillhörande där sms skickade via datan som syntes i detta kvitto???????
Vart ville denna människa komma??
Adressen va inte änns handskrivet, utan utskrivet från datan och påklistrat på kuvertet

SERIÖS väx upp människor... om nån ville komma nån stans med detta så e jag ledsen
men ni lyckades väldigt dåligt!

åååhh gjorde pannkakor i dag i mitt nya stekjärn!! I LOVE IT=)

Jag e dessutom såå sjukt sugen på att göra hårförlängning igen... men rädd att det ska
bli lika galet som sist då jag hade det i 1 månad ca... hälften åkte av och resten traslade in sig så jag fick
dra loss skiten själv och vill inte det ska bli så=(

Nå väl nu ska jag hänga upp tvätt och lovar att blogga mer igen=)

Hej å hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0