Nails

Här e naglarna jag gjort sista tiden


Fridas franska med svarta och vita prickar

Syrrans alla hjärtans dag naglar=)



Och idag gjorde jag mammas....Provade en ny marmorering jag inte gjort tidigare


Vita och lila i mitten samt lite silver glitter uppe på
Skulle ta kort på nikis naglar med men det glömde jag så klart=(
Gjorde franska med svart och gråa blommor.... blev jätte snyggt.. kanske kan ta en bild sen!

Vi håller på då att tömma frysen... det e inte kul... e aldrig sugen på nått av det
men känner ett måste att göra sig av med det..=)
Så idag blev dt majspanerade znitslar med ris och cafe de paris sås
Helt okey

Har ju fått hem tandblekningen med... så idag så ska det börja
testas, glömde det i går...
Hoppas ju på partay den 6 så man kansek hinner bli snygg i flabben till dess=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga nails!! Måste prova en ny marmorering nästa gång och på alla naglarna den gången. Gillar verkligen de du gjorde på mig sist. Kram

2010-01-28 @ 21:30:37
Postat av: ida-mathilda

galet snygga naglar :D ser grymt ut! Gillade dom i mitten =) KRAM

2010-02-18 @ 19:13:42
URL: http://ballongparaden.devote.se
Postat av: Madde

Riktigt snygga naglar. Trodde inte att du fortfarande höll på, kul att du gör det. Det var väldigt länge sen jag var hos dig, typ flera år sen. Du kanske kommer ihåg mig. Du köpte Morsdag ljus av mig. Hoppas allt är bra med dig. Mvh Madde

2010-04-08 @ 22:44:46
URL: http://mdljus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0