Klar med julstäd

Nu har jag äntligen fått julen helt utstädad
Började igår och fortsatte idag
Här e sååå städat som det nog inte varit på länge då
johan till och med hjälpt till=)
Idag fick vi sova ut ordentligt.. det va såååå skönt att ha en dag då ingen skulle upp
Sen åkte vi till k-rauta och köpte ny dusch slang till vårt nya led handtag som lyser i 3
olika färger vid olika temperaturer=) cooolt
Och hitta en ny kökslampa till fönstret... den va rolig för det fans inngen av och på knapp utan man tuchar
bara på foten eller stången så ändrar det läget på ljuset samt släcker sig... riktigt häftig
till och med billigare än den jag tänkt köpa på ikea=)
Sen bar det av till maxi och handla mat.... hem och fortsatte med städningen
Kom på att vi inte hade foliepapper så cykla till netto och handla igen=)
Nu tar jag det lite lugnt sen blir det att städa toaletten och duscha
För i kväll kommer syster och josefine på middag=)
Trevligt...

I morgon blir det förhoppningsvis ikea...
Ska köpa nya stolsdynor... svarta om jag hittar... lampan jag köpte i dag har
svart skärm och vill hitta en svart taklampa med

ÅÅhh så nervös och bara väntar på det dära telefonsamtalet
som kanske kan förändra allt... det hade verkligen varit sååå kul!

Min snutt har varit den gulligaste och underbaraste dom sista dagarna
Mår så bra med varandra just nu=)

Älskar honom över allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0