Här kommer lite julbilder och luna=)

 

 



Ny badad luna=) hon gillar det inte så mycket...
Elefanten e dock mysig att ligga på jag köpte den på ikea för hon skulle ha
en ny leksak men den va för stor så hon valde att ha den som sovkudde=)


Haha hittade en bild här med då syrran för dett tag sedan skulle va
snäll och hjälpa mig att fila bort gammal gel från mina naglar... ja det gick så där
och ser ut som hon ska bryta min hand med hahahah

Dom andra åren har jag inte julpyntat nått nästan men detta år skulle jag bannimej ha allt=)

men dock fick det bli en plastgran då johan e allergisk




Leta länge efter en fin adventsstake och hitta till slut denna fina JUL=)
Och mitt snygga pepparkakshus som jag och mamma bakade
hahah ser ut som det ska trilla sönder=) måtten blev inte så bra så vi fick klistra och lappa


Sen kommer ju så klart tomten!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0