Grattis systern min!!

Idag fyller min syster 32 år Så grattar henne=)

Hon i vitt=) hehehe

Igår hade jag intgen tid att blogga... jag va hos min mamma HELA dagen
Vi va och handla sen gjorde vi super goda safransbullar med vit choklad i... mumms fillibabba
e dom... supergoda=)
Sen gjorde vi egna vårullar... denna gången gick det inte lika bra...
vet inte vad som va fel med degplattorna gick i sönder hela tidne=/
såja nårra blev det iallafall....
Det tog verkligen upp hela dagen och i går kväll när jag kom hem va jag stentrött och orka inte skriva nått

Idag så ska jag bara städa undan lite nu sem ska jag ut i närlundabacken
men familjen johansson och åka pulka elle ja iallafall kolla på och snacka lite
får se om jag åker hehehe=)

Sen e det kalas hos älskade syster min!!

Nu hinner jag inte mer måste hinna bli klar med allt idag innan duchen och kalaset kallar!

Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0