Fryser!

Brrr såå kallt
varit ute i bruce skog med syster och vovvarna..
Skönt med promenad men sååååå himla kallt
Men vovvarna uppskattar alltid det så dom får springa lösa lite oh leka och lukta på allt
nu sitter jag i soffan och myser och värmer mig=)
Sen blir det en varm ducsh för i kväll blir det god middag med älsklingen på oasen
Han gillade verkligen det stället och vart lite avis när jag va där med tjejerna sist så får bli en runda till
Så ska bara va mys för heeeeeeeeeeela slanten i kväll

Mötet jag va på i torsdags va väldig intressant=)
får se vad det blir sen med detta... skulle bli uppringd under veckan!
Men längtar mer till det andra som kommer ske....
HEMLIS=) hahaha men tror att det kommer gå min väg!!

Nä nu ska jag kolla nån serie och mysa ner mig i soffan med luna

Hadehaj


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska pumpa dig på ALLA hemligheter imorgon, haha. Kram

2010-01-23 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0