FREDAG!!

Alltid skönt med fredag=)

Har varit och solat *alltid skönt*
Ner på banken och tränat!
Körde cyklen idag och klarade 5 av 6 intervaller=)
Nästa vecka kör jag hårdere... sattsar på att klara alla 6
dock behöver jag inte ha jätte bråttom.. blir bara fel när jag stressar
Vägde mig idag... gör det bara en gång i veckan nu.. sist va i lördags så gått 6 dagar
och jag hade gått ner 0,6=) känns skönt... går ner lagom takt och jag stressar inte
så är super nöjd med det.... den nya träningen har nog med gjort sitt
men det blir ju 1 hg om dagen ca fortsätter jag så har jag nått mitt mål till sommaren=)
Så väger in mig nu på fredag morgon så att johan även ser... och kör på wiiet nu
det känns mest pålitligt och där ser man kurvorna med mera och jag behöver inte hålla
reda på allt själv utan det gör den=)

Funderar på om jag ska ta och fixa mina egna nails idag
både vill men orkar inte haha.... men saknar det lite
samtidigt som jag tycker det e skönt att va utan ett tag...
Tror det blir att jag låter dom va ett tag till och få återhämta sig=)
E bara lite sugen på att göra nån rolig marmorering... nån frivillig?? haha

Idag blir det mys resten av dagen... kl e redan 5 tick tack ticka tack tiden springer iväg
Blir en dusch sen så tar vi oss en kyklingkebab till middag idag=)

Testade ju tabndblekningen igår=)
Känndes inte nått speciellt... va lite rädd eftersom det e 35%
Men johans kompis jonas brukar köra den 1 gång om året och tycker det e bra
Dock hade hans flickvän velat ha lite snabbare resultat en gång och lät det sitta lite mer än
tiden som e rekomenderad
hahahha skulle hon inte gjort... jonas sa hennes tänder nästa blev genomskinliga heheh
Rekomenderad på den vi har e max 30 min... vi tog 20 min var
Johan sa han såg lite skillnad direkt på mig men jag tyckte inte mig se nått...
Men när han va klar så såg jag skillnad på honom och han tyckte det själv med=)
Så den verkar funka iallafall=)
Kanske 4 5 gånger så ser man resultat... najs

Nä nu ska jag ta och göra nått annat vettigt för här blir inga barn gjorda!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0