Det kan man kalla träning!!

Idag hade vi bokat in tid med johan
Och han gav oss ett nytt träningsschema!!
Blev trött bara av att han förklara vad vi skulle göra...=)
2-3 veckor ska vi köra detta och skriva upp!
sen ska vi träffa honom igen!
Fram till våren så då jävlar sa han att vi ska nått vårt mål med denna träning=)
Känns skönt!
OCH kan lva att det va riktigt hårdpass.... helt färdig va jag... men känns verkligen skönt
Nu ska man bara orka mer och mer för varje gång!
till sommaren ska jag fanimej ha gått mer min 10 kg jag har kvar=)
Och jag har börjat äta rätt igen regelbundet och små portioner!
känner att det gör sitt igen
Dock så har jag nu sagt upp mitt vv för jag inte gilla det nya
och vet att det gamla fungera så kan lita gärna köra det på egen hand hemma
jag vet att jag kan klara det och det e gratis och en gång i veckan kollar johan av mig här hemma
så han kommer vara mitt stöd och kommer väga in mig för honom i stället
så det e skit samma om jag gör det hemma eller där... bara att det e gratis då
OCH vill man så kan man... och med denna träning så jävlar=) haha

Usch ja känner det till och med i armarna heheh

Snart kommer Nina o Annika... ska hjälpa dom med en sak!
 
Sen e det middag och slappe i soffan=)

Börjar bli lite nevös nu.... i morgon e det ju dags=)
Men det kommer gå bra det vet jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0