Äntligen klar

Har nu storstädat HELA köket
spis, golv, lister, karmar, skåpsluckor ja precis överallt... förutom inne i
kylskåpet och frysen det får bli en annan dag när det e mer tomt där=)

Helt slut i rutan e jag nu men såååå skönt att det e gjort
bara gardinerna som ska torka och hängas upp igen och julestakarna ska bort
och så ska jag inhandla ny lampa till taket och en till fönstret
samt nya stolsdyner sen e det som nytt där=)
Tror jag tar mig en runda ut till ikea och fixar med det i morgon!!

Nu ska jag fixa lite spagetti och köttfärsås till älsklingen min
Sen blir det duschen för mig... ska nämligen ner på
Oasen i dag och äta med syster och nårga andra kalaspingler=)
Ska bli väldigt trevligt och mysigt=)

Så ingen rast och ingen ro här på mig denna helgen=)
Men skönt... slappat har jag nog gjort vad jag ska...

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0