You'r starting

TO PISS ME OFF

Om du har nått att säga gör det då!!!
jag har inte gjort dig ett skit.... det va inte jag som sluta höra av mig
det va du som mer och mer stötte bort!!
Säg va du tycker i stället för att snacka skit runt bland folk...
och ja skit.... va en vuxen människa i stället och stå för vad du har att säga TILL MIG
annars tjänar det dig inget till!
Blir så arg när folk inte tror att jag fattar

Och vad beträffar mitt BESLUT har inte med att andra får lida
Det handlar endast om mig och bara mig!


Kommentarer
Postat av: anna & tilde <3

Hejsan!

Jätte fin blogg!

Hur är det med dig?

Puss!, hoppas du besöker och kommenterar våran blogg! :D

<3

2010-06-18 @ 22:42:26
URL: http://badvsgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0