Varit ett beslutsångest

Men nu har jag helt och håller bestämt mig!
Men blir det ända rätta för jag vet i slutändan att jag ändå inte kommer hinna med!
Och i framtiden vill jag ha familj och där med en FRITID och det går inte då!
Känns jätte tråkigt med så får det bli....



Tror även jag slutar blogga nu!
Finns ändå inga som läser bland annat.... sällan komentarer och har inget kul
att blogga om
Och det jag vill skriva av mig det vill jag ha för mig själv
vill inte att snokiga människor ska ha med det att göra
Kanske tar upp det sen igen nån gång när jag kommer på nått vettigt=)

Känner även mer och mer för att flytta....
Denna staden suger!
känns inte som man har nått speciellt här att hämta mer än familjen
en ny fräsch start hade inte varit fel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0