Störigt!!

Va och tränade i dag tog löpbandet denna gången!
Körde alla 6 intervaller=)
Gött va det... känns att man orkar mera nu
Sen på vägen hem åkte jag inom och skulle hämta mitt paket



Denna rosa lilla extensions borste=)
Behövdes verkligen... gick en aning lättare att borsta igenom håret med den... verkligen från hårbotten utan att fastna som jag gjorde med min andra borste den fastnade i slingorna

Och när jag kommer hem så får jag sms att mitt paket med en tröja jag beställt
som jag tänkte ha på lördag kommit... DOOOH
orka ta sig dit igen idenna jälva snön!
Får väl ta det i morgon när jag ska bort och sola!
Fre bler det att klippa mig äntligen
Åker ut med min syster så ska hon ta min mustach (haha) och färga fransar och bryn kanske
hon ska ut och lämna barnen i skolan kl 8 så vi har väl lite tid att slå ihjäl till klippning kl 1
Tänkte jag skull passa på att göra en antsiktsbehandling men
jag blir såå jäla torr av den dagen efter och vill inte se så ut när man ska
partaja på lördag så väntar heldre
Får göra en guldmask här hemma bara så man får lite fukt istället

Nä nu ska jag göra min 5:te tandblekningsbehandling=)
Har verkligen sett skillnad nu... men vill ha lite mer
Som frida sa man blir nog lite blind i det själv... andra ser det nog mer än vad man själv gör

Sitter med och ångrar mig lite att jag inte satte i 20 st röda slinger för att få
lite färg... älskar ju det röda... och va så snygg röd färg på dom
får se om jag sätter i några i efterhand eller om jag tar det till nästa gång
Kommer ju garanterat sätta i nytt till sommaren igen

Dessa ska väll sitta 4 månader iallafall hoppas jag så blir ju lagom att göra nytt till juni juli=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0