Snö snö snö

OCH ÅTER SNÖÖÖ
shit vad det snöar idag!
va nyss ute en promenad till solariet och solade.... dig va inga problem men hem sen så
blåste det i ansiktet som attans på en och det va jobbigt att gå
Hoppas inte det fortsätter med nu inget roligt mer
bättre med snö än slask men detta har pågått för länge nu för vad vi
skåningar e vana vid!
Vill ha vår och sol nu....men det känns som det e lååångt borta just nu=(
Skulle ju klippa in mitt hår idag men stackars tezzan låg dålig och va inte i salongen
Så det fick bli att åka med syrran på fre i stället då kunde och klämma in mig med=)
Vill ju helst vara fin i håret till lördag *party*
Och vill ha håret nersläppt så då måste det klippas innan det ser snyggt ut!

Kollar på biggest loser och det e sjukt vad dom orkar egentligen
Dom har tävling där dom ska gå på gångband BAKLÄNGES och efter en viss tid tippas den mer och mer
(dom e upphängda i luften) fan va jobbigt det såg ut!

Nu ringde klockan med.... ÄPPELKAKAN e klar MUMMMMS
vi va sugna på det så det blir vår middag i dag haha nyttigt va??
NOT

I morgon blir det träning på dagen i stället... hinner inte ner med syrran kl 4 så
får gå ner på morgonen i stället... känns bättre slippa ta mig ner halv 6 blir så sent

Idag e det finalen i paradise hotel med!
Spännande att se vem som vinne.... vet inte riktigt vem jag vill ska vinna faktiskt
jackie kanske..... eller kristoffer... dom har ändå tagit sig egenom från början

Blir lite träningssugen nu när jag ser dom träna på tv=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0