Mixed feelings!!

Just nu kan jag inte sätta fingret på hur jag riktigt mår
Har nog en massa jag känner jag skulle vilja skriva men det e alltid så
att folk missupfattar!
Tror dock att jag känner nu att jag lika gärna skulle kunna flytta och börja om nån annan
stans!! VEM fan bryr sig ändå!!!!

Och neeej kom inte och ljug för jag vet det e så och alltid varit så!
Det ända som hindrar e familjen!
Den e det ända jag känner jag har just nu och verkligen den ända jag litar på

Det e sjukt egentligen att vuxna människor beter dig som dom gör i bland
man har väl för fasiken bättre saker i livet att tänka på

känner att jag skulle kunna skriva en massa mer men tror jag hoppar över det nu!

Va i går hos annika och gjorde min hårförlängning=)
Jätte nöjd... va lite jobbigt att sova dock men man vänjer sig snart
I morgon ska jag till tezzan och klippa av en liten bit (va liiite för lång) och klippa upp/in det så det blir snyggt
Känner mig mycket finare i långt hår=)
Bild jag har inte nu.... glömde be johan hjälpa mig i går och svårt att ta själv
Bättre ta en bild sen när det e inklippt med och ser bättre ut

Sen ska jag ner med syster min och träna... 2 veckan jag kör på det nya nu
syrran har varit sjuk så hon träna inget förra veckan
så ska bli kul och se vad hon tycker om det=)

Nä nu ska jag kolla criminal minds..... ha det förjävligt fuckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0