Good work!!

Idag e jag super nöjd med min träning!!
Körde CT  och orkade alla 6 intervaller=) super nöjd
och känner det ännu i benen dom e lite möra=)
Men johan på gymet sa med till mig att jag jobbade bra idag och det känns najs=)

Mina syster döttrar hade tråkigt hemma så dom kom över en liten sväng
när jag kom hem=) alltid trevligt med sällskap=)

I morgon ska vi ju åka till tezzan och jag ska klippa in mitt hår=)
KOmmer bli super nice... klippa upp och korta en bit
Har även beställt en speciell hårborste för om man har löshår för att kunna kamma igenom
det ordentligt.. så ska bli skönt när jag får den
känner att den jag har nu inte går så bra tt göra det med
Va lite småjobbigt när jag tränade idag hahaha
hade det i en fläta på sidan och det va svettigt i naken... måste ha det uppsatt helt när jag tränar=)
och gärna ett svettband=)

Nä nu ska jag börja frosta av frysen... ska storhandla på vägen hem
har verkligen tömt jätte mycket... det finns inte mycket kvar
det nästan ekar där inne=)

HA DEJ NAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0