......

Skulle bloggat i går men servern ville inte försökte logga in flera gånger sen gav jag upp=)
i tisdags när posten dör ner i brevlådan blev jag så jävla glad=)
brevet om att johan nu e godkänd handledare till mig och jag får
övningsköra med honom
ÄNTLIGEN
Så i tisdags kväll va vi ute på långeberga och körde
Lärde mig växlingen och hitta dragläget och lite sånt...
Samt hitta vi en liten backa jag kunde öva på att starta i det och lite sånt samt att backa
Va nog ute och körde 1,5 timme
Det va mega skoj
Johan har jobbar extra öppning till stängning i går och idag så det blir
att köra i morgon igen=) weeeiii
Sommaren ska jag ha mitt körkort så e det bara!!!
I tisdags va jag annars ner i stan med Frida!!
Skojigt.... lite shopping och samt lite fika=)
Skönt att komma ut lite!

Igår gjorde jag inte alls för mycket.... låg och kolla på criminal minds till 3 typ sen va det
dags att ta sig ner och träna=)
Hem duscha kolla CM igen och laga mat
idag kan jag säga jag inte gjort mycket heller hahah
Städat lite varit och solat och nu sitter jag och slappar
Ska snart gå och bada luna med tänkte jag

Vissa människor förstår jag mig inte på bara!
E så trött på skitsnack lögner med mera!!
Har du nått emot mig så säg det till mig i stället eller så lägg bara ner och
sluta bry dig om mitt liv och sköt ditt eget.... man e väl en vuxen människa eller går ni på dagis
fortfarande kanske... ibland kan man tro så!!

Har även med bestämt mig nu för att släppa taget om en viss sak



Kommentarer
Postat av: annika

haha ja det får du göra;) hahah



va roligt o höra=) hälsa henne tack=) det e verkligen så roligt när frisörer ger en beröm..=)



hoppas du trivs med håret o du inte fick för myk skäll av killen=)hehe

2010-02-12 @ 12:33:57
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0