Det va denna helgen!

Har inte kunnat blogga typ för jag inte haft nån data till hands mer än typ 5 minuter om dagen=)
I fredags kom johans kompis jocke ner.... Strul med tåget
han skulle byta i lund och tåget va 1,5 timme försenat
så tåger lund-helsingborg hade redan gått så han missade ju det
och dom informerar om i högtalarna att han sa ta nästa tåg och gör då detta
MEN när tågvärdinnan kom sa dom att han inte fick åka på den biljetten hos dom
CP sj..... antingen fick han skriva faktura eller så skulle han hoppa av
då johan får köra ner till landskrona och hämta honom!
Johan sitter nu i telefon kö och ska reklamera biljetten vilket dom lovat honom för det blivit fel

Aja.. johan va inne och jobba 4-7 i fredags sen åkte vi ner till big buddha och käkade
Hem och kolla film=)
Lördagen mådde jag jätte skumt på morgonen och skulle egentligen träna med det hoppa jag över
Kvällen skulle jag på fest hos syrran vilket jag sett fram emot i typ 3 veckors tid
Men när jag val va klar så kännde jag mig inte ett dug pigg=/
Men gjorde ett försök och drack lite men blev inte mer sugen på party..
Känndes som jag inte va mig själv den kvällen=(
skit tråkigt verkligen... och dom andra 3 va riktigt på g..... FUCK

Igår gjorde jag inte alls mycket... slappa framför tvn och kolla på criminal minds
Johan och jocke har spelat en hel del kan jag säga... så min data har varit upptagen=(

Men men.... Idag blir det träning!! Får ta igen för allt slappe i helgen samt all god mat =/
hahahah... så blir hård träning mån, tis, ons, tors
Sen fre ska johan och mamma åka och klippa sig och johan jobbar helgen=(
Blir kanske lite bio på lördag.... wolfman?? om johan vill=)

Nä nu ska jag städa undan lite ha det najs=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0