Wiihooo

Slutade bättre i dag!!
igår hade jag ingen bra dag=(
Den slutade sämst med att jag tappar min mobil (nya max 2 månader gammal)
Skit skitskit skit skitskit säger jag
såååå fucking arg... hade brottom till träningen
och på nått sätt slår jag till den från byrån och ner i skurhinken full med vatten
bajs.... den la av direkt typ... attnet kröp in överallt och paja hela mobilen
kul lagt 5000 kr på den... aldrig köpt en dyrare mobil och detta händer
Dock som tur va så hade jag allriskförsäkrin i mitt hem så den täckte det
Så får en ny hemskickad om 1 vecka,.. men tråkigt med självrisk på 1500
men det får det vara värt....

Men idag va bättre....
träffade lilla gomman i stan vid 1 tiden ca.... gick runt i stan och kolla
och bara njöt av det fina vädret.... sen va det vikvväktarna och dags för vägning
lilla gomman va jätte nervös hehhe men gick sååå bra för oss båda
-1,7 kg första veckan weiiii tjjiihooooo
nu ska vi kämpa hela hörsten och vintern för att nå våra mål och det
ska ta me fan gå.... ska ner till ca 60 så det e 15 kg till
men det ska gå=)

Nu e jag trött och slut i kroppen...  ska njuta framför tvn och mig själv=)

*klapp på axlen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0