Väla!!

Idag efter träningen kl 10
åkte jag hem och tog det lite lugnt och kolla lite tv
Vart såååå kall och tog en lång och varm dusch!!
Sen åkte jag med nikki lilla ut till väla för lite shoping och för att göra
nått i det tråkiga vädret...
Köpte en tunika på gina... samt ett par leggins på bik bok jaens färgade
och hitta även denna LYSANDE tröjan hehe sååå cool


Den e mycket skarpare i färgen i verkligheten... så mysig=)

Sen kom jag hem igen vid 5 ca... och lite där efter kom älsklingen hem
och vi fixade mat.... kebabkött (som va godare än jag trodde) på påse som man steker i stekpanna
faktiskt jätte gott... med pommes och cafe de paris sås *gott*
Diska och gjorde snyggt i köket och min sötis hjälpte till=)
Sen så städa jag undan damsuga och troka golven och plocka undan lite
behöver verkligen dammtorka och fixa toaletten i morgon

I morgon ska jag åka med mamma och spela... =) hoppas vi vinner nått=)

Sen e det träning på måndag och "1" vägningen på tis.. tror det gått bra
för bådde mig och nikki=)

Nä nu ska jag kolla på tv...=) och mysa med mitt lilla helg godis....

Frukt och mina små tablett aksar=)

Tabtellaskar 1 point st och frukt e gratis får man äta hur mycket man vill=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0