Tatto

Jupp
Men det va inte jag utan en kompis till mig sa inte om
tattuerade sig idag.... följde med henne och det gick bra
hon trodde det skulle göra mer ont men nej nej=)
Dock blev det inte som hon tänkt... utan MYCKET finare=)
Hon har skrivit sina barns namn på ryggen.... blev super bra han som gjorde
det va jätte duktig på sin sak
Dock åkte vi hemifårn kl 10.30 i morse... hon skulle va där 12.00
(i malmö) så vi åkte i god tid.. började inte fråns kl 13 för paula ej kunde
bestämma sig heheh... men därifrån sen va vi inte klara fråns typ 15.45
så va inte hemma fråns halv 6 typ... körde lite vilse och massa väg arbeten på
motrvägen.... åkte och handla med älskling sen köpte vi mat med hem
nu ska jag bara ta det lungt... helt trött efter att bara sitta där och kolla på
Så blir film och mysa (hoppad på transformers 2 ) =)

I morgon blir det ett spining pass kl 10.. sen ska jag hem
och städa undan här hemma... toaletten damtorka dammsuga med mera

Sen vet jag inte vad som händer i morgon kväll... säkert nått

Hej hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0