Oj då

Ett tag sedan jag skrev här.... har inte haft så mycket tid
gör massa annat på datan i stället=)
Vad har hänt då?

Jag bestämde mig i sista sekund nästan att jag skulle på sexparty
hos linda i lördags och ångrar det ej hade verkligen jätte skoj...
inte inställd på att gå ut dock så gick hem efter

Söndags hade jag bara en slappe dag... va nere och träna på eftermiddagen
sen hem och slappa igen=)
Igår ska jag säga att jag inte vet vad jag gjorde egentligen ahha
inget speciellt tror jag eftersom jag ej minns
Idag va det upp tidigt.... till tandläkaren kl 8 och det började bra
med att hon sa det såg fint ut... och frågetecknet på en tan förra året
inte hade förändrats så den behövde inte lagas
så inga hål.... MEN dom hitta en kindtand som va stendöd...
Har varit en lagning på den 2 gånger... och jävla folktandvården
har lagat den så illa att den nu blivit inflamerad och ej ser bra ut
så måste öppna upp den rensa ut allt och rotfylla=(
Hatar det gjort det innan och det e inte skönt
Va sååå skönt att höra att det såg bra ut och så pang.... bläää 3500 kr
kul kul.... Inga kläder eller nått alls för mig denna månade eller nästa.... dock så ska
jag faktiskt hålla igen med tanke på att jag ska ner massa i vikt så inte
lönt att slänga ut massa pengar på det!
Dock ska vi ta och investera i vars en rejäl vinterjacka iår
och jag ska ha ett par sarma uggs sen e jag nöjd fram till jul och nyår då
kan jag köpa mig nått nytt=)

Ja sen va det hem sov en timme till ner på träning
sen åkte jag och annica hem till mig
duchade sen drog vi till viktväktarna och det gick inte så bra idag=(
För jag hade gått upp 3 hg för jag har min jävla mens fan.. går alltid upp när
jag har den.... men men bättre nästa vecka!!

Sen gick jag ner och mötte frida i stan för en lunch och sen vidare hem
till mig för lite klofix=) det blev sebraränder igen=) tror det e 3 gången hon gör
dom nu=) men hon gillar dom

Sen va det middag med min snutt
Och när vi vänta på maten skulle bli klar så satt johan och fixa min
data och skulle även öppna min mobil och se om han kunde laga men
hade inte rätt verktyg men prövade ch starta den och se på faaan=)
den har tydligen torkat och fungerar hahahah
Så nu har vi en till mobil... så även johan fick sig en och bra för den andra kosta oss bara 1500
den e värd 5000 hahah=)
Så johan blev glad han behöver en ny... den gamla börjar klappa
och batteriet e sämst på den!
Så i nått ont kommer det nått gott=)

Nä nu ska jag krypa in på facebook och ta hand om min fram=)
C yaaaa

kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Neeeeej, säg inte att du fastnat för farmville?? Det är som ett gift. Jag var tvungen att avsluta min farm för det tog för jäkla lång tid till slut. Du vet inte vad du gett dig in på, muhahaha ;-) Kram på dig

2009-09-23 @ 06:52:35
URL: http://mamitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0