Nya tag nu!!

Idag skrev jag in mig på Viktväktarna igen
och det känns bra!!
Denna gången ska det fan gå...
har gått sååå sjukt bra för min syster... hon e nära sitt slut mål nu!!
Gott gott
Har tagit annica med mig så hon ska med kämpa
Och träningen e man igång med=)

Idag va jag med mamma hon skulle klippa sig och åkte
med och passa på att klippa av mina riktigt sletna toppar
blev en bit som åkte men skönt va det=)
nu har jag iallafall volym på håret med och en frisyr
innan hängde det bara där!

Sen åkte vi hem och mamma hjälpte mig med att städa undan i
förrådet... och det behövdes... nu kommer man verkligen in där och
hittar det man behöver=)
Sen åt vi flygande jacob *mums*

Sen cykla jag bort till syrran och hämta ansiktstvål
och passa på att sola när jag va där borta=) det va nice

Snart ska jag krypa ner och kolla x-files med min snygging här hemma=)

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0