Gårdagen!!

Igår va en låååååång dag
Började 9.00 då jag tog en promenad med min syster
å 1,5 timme.... jobbigt så tidigt men skönt när det va över
sen va jag hemmom och städa undan lite och åt frukost...
sen så gick jag upp med syrran igen till viktväktarna
för att köpa en lunch och kolla om restugang guide boken hade kommit in
men inte.. men dock deras chocklad=)
Sen promenerade jag med frida till skopunkten och tillbax
sen va det dags för spining 45 min

Hem duscha och iväg och möte johan på camillas där vi åt god middag!! =)
Sen hem och bädda ner oss i sängen med arkiv x=)
Skönt att komma i säng tidigt och bara mysa... johan e sjukt trött med han
har jobbat lååånga dagar och jobbar hela helgen

MED andra ord så har jag sjuuuukt ont i benen idag =)

Idga måste jag ta tag i städning här hemma... samt tvätta lite... blää
men måste har dragit ut det en vecka redan så
bara på med spotten med nice musik och sätta igång!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0