Tag sedan!!

Ja... har tyvärr inte haft lust att skriva
har hänt massa på sistonde som jag ej vill skriva om här
det e för personligt därför inget bloggande!!
Men nu e vi tillbax=)
I helgen umgicks jag med annica
det va väla shoping.... middag bio massa mys bara tjejkväll=)

Kommit igång riktigt bra med träningen och det e skönt!!
Känner att konditionen gått upp i topp som attnas=)
känns jätte kul!!

I tordags va jag även hos syster min på smyckesparty!!
Va kul masssa kul smycken och billiga!!
E ni intrsserade av att ha själv så säg till=)
Det e verkligen fina smycken till väldigt bra priser... smycken man själv kan kombinera
och det gillar jag för man kan ändra och ha sig=)

Vikten går bra med..... 3,8 har jag gått ner hitills på 5 veckor
Denna vecka gick inte sååå bra med tanke på att det inte varit en bra vecka
inte mått bra och slarvat massa... men trots det hade jag gått ner 1 hg=)
Bra för jag trodde jag hade gått upp lite så jag blev jätte glad=)
Så nu e det inte långt kvar till andra guldstjärnan och den ska jag klara till slutet
av denna månaden=) Så jag e absolut nöjd=)
Denna gång ska jag kämpa till mitt mål!!

Förra veckan va även jag och johan och köpte ett xbox.... han va såå sugen
och hittade en kille i malmö som sålde ett bra billigt=) även 1 års garanti på den...
inte helt fel att ha garanti när det e chipat med=)

Så vi har spelat lite ... kul=) gillade det mer än jag trodde=)

Nej nu ska jag kolla på mina tusen pogram jag spelat in som jag inte
haft tid att kolla på

och mysa lite med min söta vovve=)

Ha det nice kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0