Center syd!!

Varit på en shopping runda i löddeköping i dag med älskade syster becki
Det blev en röd everest jacka... sweet varm och goooosig=)
2 st party toppar på new york samt ett underklädes sätt =) super söt
satt perfekt med!!!
Sen ett par nya svarta jaens leggins från gina tricot... sjukt snyggare
för dessa va mer ett glansigt tyg så toppen snygga att ha när man går ut=)
såå nöjd kan tänka mig fler färger om det kommer=) *hoppas*
snyggare med dessa med att dom inte flockar sig som dom andra
underbart!!!
ja du det var många timmar där hämtades kl 12 och va hemma vid halv 6 igen=)
Låååång och trevlig dag!!
Det gör vi gärna om hahahhaa

annars har jag bara tagit det lugnt sen jag kom hem!!
Helgmys.... kollar lite tv nu och ska snart krypa bort till johan och spela lite x-box=)

C yaaaaaaa

Tack syster min för en trevlig dag trotts alla pengar som försvann=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nicee Blogg :)

2009-10-17 @ 17:25:26
URL: http://jossan92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0