Vilket väder!!

Fy fasen vilket tråkigt väder det är
och kallt är det *brrr*
Har i dag ägnat förmiddagen att städa (ÄNTLGEN)
det behövdes verkligen!!
Dammtorka, damsuga och torka golv
Samt 3 maskiner tvätt=)
Min lilla luna här hemma hade av nån konstig andledning
kissar ner sig i sin säng i natt...
så det va bara att tvätta
Sen bada jag henne så nu e hon som en boll=)
Sen vart det träning hårt va det... fy fasen va helt slut men skönt
2 extra points=) weee ska ta mig ett viktväktar choklad snart
Sen va Jessica och anna här!!
fick låna resturangguiden av jessica ska kika iden=)
Jag kan äta kykling röd curry.. bara 3,5 iden plus ris...weeee
Fredag blir det big buddha mummmmsssa
Köpte äntligen för ett par dagar sen jeans legginsen på
gina tricot... och ångra mig inte... har velat en aning men dom e jätte sköna
bra för man kan ha dom både till sommar som vinter=)
köpte svarta och vita och tänkte ha ett par i dom rosa med=) dom ser lite coola ut
och kul med lite färg=)
Nä nu ska jag ta och kolla lite tv sen krypa ner
Ha en skön kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0