Underbart

Roligt och tufft spiningpass i dag
känns att det va längesedan jag va på spining fick lite ont i baken=)
men det va jätte roligt... och bra med extra points=) hihi

Nu har jag bara snabb duschat för jag ska ändå in i duschen men noga sen
inför en liten utgång i kväll med paula och linda
så nu ska jag klä mig sen kommer paula och vi ska åka
till väla och kika lite=)

Hej heeej

Efter väla vart det hem äta och göra mig klar
linda och paula kom runt 9 tiden och vi satt och snacka lita
sen åkte vi ner i stan vid halv 11
kom in på harrys innan 11 och behövde ej belatal
jag va inte där så länge... johan hämta mig kl 1
så det vart hem och Piiiiiiip
hahahaha
skoja
nä det va den dagen=)

Idag söndag va jag ute på väla igen (åkte med johan när
han skulle till jobb)
skulle byta byxor jag köpte där gylfen va paj=( och så klart hade dom inga
fler i den storleken så jag fick pengarna tillbax
Sen bussen hem satt och glodde tv
va sen nera på ett 45 min step up pass... det va verkligen längesedan och det va sjukt kul=)
I morgon blir det spining kl 7 hinner inget annat
men det e bra för det passet ger 6 extra points=)

Nu ska jag in i duschen och även bada av min lortiga hund
hon e så skitig i öronen för hon har öroninflamation så hon har sån
grejs jag sak spruta in i öronen vare dag... så efter ett par timmar så rinner
det ut och tar med sig inflamationen typ....
så hon e så skitig men inte lönt att bada varje dag... men nu e det ett måste haha

haaaj svaaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0