Underbart väder igen!!!

Igår så startade dagen med att
åka ner för att träna
Gick dock inte alls bra... jag kan verkligen inte träna på
morgonen, jag måste vara vaken ett tag fått i rejäl mat i magen
och gärna vänta 1 timme efter det... annars har jag NOLL enargi
inte änns lönt att försöka...
Sen va det lite ärenden på stan och sen hem
tog en liten promenad med luna i stället=)
tvätta städa och hade mig=)
När älsklingen min kom hem så åkte vi ner och käka på
big buddha **mummmmmssss**
sen till hemköp och köpte lite godis=)
Hade sen hela kvällen i sängen.. sååå mys kolla film till vi somna kl 12
Idag kommer syster min och ska fixa sina klor
sen tänkte jag promenera bort till mamma för vi ska
äta middag där i kväll och johan ska kolla mammas data
Ja det va denna helgen
men undrebart väder har det blivit igen!!
Hoppas det e för att stanna för gott denna gången=)

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0