TRÄNINGSVERK

Har jag i hela jävla kroppen
från den hårda träningen igår!!
Det va bra träning det

Dagen har varit den att jag och syster becki va på familia
jag lämnade tillbax min fransklänning för jag vet att jag inte kommer
använda den så jag köpte en väst i stället och en vit
tröja att ha under där=)  det kan man ha till mycket!
Sen åkte vi för att byta syster jennys cykel (framdäck gick ej pumpa)
och vi fick göra för hon skulle jobba idag och i morgon så hinner ej
själv för hon ska åka till lööövet direkt efter jobbet i morgon
Sen åkte jag hem och emelie kom och jag fixa hennes naglar
det va verkligen läääängesedan vi träffades=) KUL
Sen åkte jag och älskling till väla och köpte nya träningsskor till mig
sen till maxi och handla mat
Hem och grilla=) han åt hamburgare och jag fisk med potatis
***MUMS***
Sen fixa och dona lite diska städa undan
och nu sitter jag här
ska kolla igenom mina räkningar sen ska jag
äta mina cheddar popcorn och mysa framför tvn
Imorgon e det sov morgon sen e det fullt upp hela dagen där med

Ha en mysig torsdag/söndag kväll=)





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan allt bra?

Var med och tävla om min första utlottningsdesign på min blogg! vettja, lycka till och ha en bra dag!! (:

2009-05-22 @ 06:38:04
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0