Torsdags!

Frukosten idag va: 2 st knäckebröd med ost på
och ett glas vatten
Lunch: Blev donken =( inte det bästa men va sugen och ville
bara ha (ångrar mig nu=(
Mellanmål: ett päron och en kopp the
Middag: gulaschsoppa


Idag när jag vaknade så hade jag lite
fix på morgonen
Nu har jag städat undan lite och ska bara diska med
sen kommer paula hit
ska ut och gå en sväng
ner i stan och kolla lite tror jag minnsan att det blir

C yaa later=)

Det regnade när vi skulle ner så vi fick ta bussen
Vi letade efter jeans leggins men
det fans inte färgen jag ville ha
och dom paula ville ha fanns inte rätt färg=(
Får kolla på väla i helgen i stället....
Jag e sååå nöjd med mina skor jag köpte i går
dom e verkligen asss snygga och sköna

Nu e jag hemma och jag och mamma har fixat gulaschsoppa
som vi ska äta=)
gott bra med för vi gjort stor portion som man kan frysa in
och plocka fram om man inte hinner annat
och det e bra för där e bara mellan 3-4 points i så
en perfekt lunch att ta fram=)

Sen ska jag inte göra mycket dusha och göra en
ansikts mask tror jag det behövs
eller smeta in mig i brun utan sol=)
Sen bara sätta mig framför tvn.... eller kanske ut och springa
av mig donken det hade varit det bästa allternativet faktiskt...
det tror jag nog att jag gör!!

Puss och hej för denna gången!!


Kommentarer
Postat av: paula

springa???spring hit vet jag inte så långt

2009-05-14 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0