Tag sedan!!

Haft otroligt mycket att göra under
förra vecka som gått...
Haft en del som hört av sig så haft här hemma att göra
inte änns hunnit städa här, även varit fint väder så man ville passa på
att vara ute då=)
Valborg va lugn jag och johan åkte ut med bilen i det fina vädret
åkte ut till jennys pappa i jonstorp och hälsade på
Fredagen bestod av jobb under förmiddagen sen
träffade jag syrran och gick ner istan en sväng.... och följde med hem
till henne och åt middag där=)
Lördagen så va jessica här först... sen bar det ut till väla
med frida... in ut in ut in ut i alla affärer=) helt slut efter
Hem duscha göra mig iordning för att åka hem till frida
Satt där fram till kl halv 12 ca sen åkte vi ner i stan
jag drack inget bara frida och granen men jag hade minnsan kul med dom ändå
Brukar tycka det e jobbigt med fulla människor när man själv
är nykter men det gick faktiskt bra..=)
Va hemma ca 2 somnade kanske vid 3.... klockan ringde halv 9
MEGA trött.... då var det barndop=)
Lilla emil skulle döpas....
Ca 3-4 tiden va det över efter jag hjälpt till att städa...
Johan kom vid fem vi åkte ner i stan för att handla lite så vi
kunde göra pannkakor=) **mums**
Sen va det bara soffan=)
Tycker jag inte gör så mycket men ändå går dagarna snabbt...
Idag har jag varit ute på väla och ikea med frida
Åkte vid 12 och åkte hem vid 4....
När jag väl kom hem vid 17.20 skulle jag ner och träna men
kännde inte alls för det...
Utan tog hårfärgen och färgar nu håret i stället....=)
Men tror jag sticker ner sen när jag fixat maten till johan... ska själv inte ha
han ska äta spagetti köttfärsås och jag tar en
naturdiet... har syndat för mycket och ska ju väga mig i morgon=)
Dock vet jag att jag gått ner 1,5 kg=)
Men vill gärna att det skulle kunna visa 2 kg=)
för om jag klarar 2 kg i veckan i 3 veckor till så e jag nöjd=)
Då ska jag bara hålla vikten över sommaren sen kan jag fortsätta=)
innebär 6 kg om jag klarar 2 i veckan... då e jag nere i 67... och jag ville helst klara
68 första månaden så då skulle jag ju ha 1 kg i marginal=)

Nä nu ska jag tvätta ur färgen i håret sen börja med älsklingens mat...
Fotto från dopet i går kommer upp senare.. hinner ej nu
 kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0