Snurr fritz!!

Idag tänkte jag gå ut och gå på förmiddagen en timme
men när jag vaknade så hade jag fortfarande såååå ont i mina ben
så det blev inget
jag tog det lugnt och gjorde ve mig inför i kvällen
sen va paula och linda här
och linda hade lila söta hugo med sig.. hehe gullig e han bara sitter och ler
sen ringer frida och berättat nått
Jag hennes mamma och sambo skulle ner till dunkers
kl 5 i dag för att kolla på hennes dansuppvisning...
MEN
det visar sig att frida lilla tagit fel på dagarna så det
är i morgon i stället
hehe
jaja bara hoppas att frida kommer från jobb tidigare så hon hinner
hon hade ju tagit ledigt i dag för dansen...
aja... man kan va förvirrad i bland även jag=)

Så i kväll ska jag och  älsklingen äta fläskfile och potatis med sås
sen ska vi bara ha mys kväll
tänkte gå på bio men vi skiter idet=) tar det en annan dag
det blir god mat och lite godis i stället=)

I morgon bitti kl 10 ska jag gå på spiningpass 
hoppas jag inte har så ont i benen bara för då blir det jobbigt
men jag behöver träningen så det får bära eller brista

Nu ska jag fortsätta torka golven
har ju varit duktig och städat lite nu=)

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Så jäkla dåligt att jag inte kommer ifrån jobb imorgon! KUK!



Jag ville också gå på bio ikväll. Natt På Museet 2 hade ju premiär, men det blev inget. Jag, Anders och mamma kollar på tv istället. Same same. =) Kram

2009-05-22 @ 22:27:55
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Pelle

Ja johan ville med se den filmen=) en annan dag...

ja trist... synd ingen kan hjälpa till=( kram

2009-05-22 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0