Sjukt rolig dag med fridag

Imorse träffade jag frida för
en frukost i norra hamnen det va verkligen lääängesedan!!
Så sjukt gott...
Vi satt och njöt i solen i säkert 2 timmar och babblade
Jag måste lämna luna in på hundklipp och hade fått
ett nummer av frida för uppe vid henne finns där en pudelklipp
och jag skulle ringa dit men kom till en privat person, inte bra
så eftersom jag ändå skulle åka upp till hemköp tänkte jag då åker jag förbi
Det ligger uppe vid frida så tänkte hon kunde åka med haha
Hon va lite rädd för vi skulle bli stoppade av polisen för hon inte hade hjälm
Men det gick fin fint=) hahaha
Kolla in hennes blogg så får ni se vansinnesfärden=)
www.lillafridas.blogg.se
Mega roligt hade jag=)
Satt och läste den för ett tag sedan och hon har
även kommenterat att min hund e långhårig
och laggt upp en sjukt ful bild hahahha
jag garva nog i 10 min hehehhe

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Men allvar, Luna är ju seriöst lik Chewbacca nu! Det måste du hålla med om! Hahahaha!

2009-05-13 @ 08:34:53
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0