Onsdag!

Dagens frukost idag var: 2 st knäckebröd med ost och
 ett glas vatten
Mellanmål: ett päron
Lunch: en portion med mannagrynsgröt
och ett glas vatten
Middag: 3 skivor falukorv och en liten portion makkisar
med ett glas pepsi max och ett vatten
Ingen bra middag men hade inte så mycket mer i frysen
Mellanmål: jordgubbar=) *mums*

Dagen har varit lugn... har inte gjort mycket alls
känner mig trött och hänging
Ska inte anstränga mig denna veckan
Måste ta det lugnt!
Längtar tills johan kommer hem
tråkigt att vara ensam
Vill göra nått men orkar verkligen inte =(

NEEEJ när klockan blev 4 pallade jag verkligen inte
sitta hemma mer
hade fått sms av min äldsta syster att
hon va ensam på sitt jobb från halv 5 om jag
ville komma ut och snacka
först orkade jag verkligen inte för jag va verkligen
seg när jag inte gjort nått under hela början av dagen
men sen pallade jag verkligen inte sitta stilla tänkte
bättre jag gör nått annars sitter jag hemma och
vill bara ha godis hehe
så jag hoppade in i ducshen och åkte iväg
behövde ändå handla lite bröd och mjölk o så

Kom dit vid kvart i 6 och gick in och kolla skor först och hitta
3 st jag ville ha men 2 av dom satt ej så bra
så det fick bli det 3 paret och jag ångrar det ej super snygga och sköna
känns inte som att det e så hög klack på dom faktiskt



Bilden till höger e suddig för min spegel e dammig=)

Va lite bra jag va ute hos jenny med
jag hittade en "vax" jag ska ha så jag kan
fixa överläppen själv hemma=)
Och en mega snygg ögonskugga en brun och en guldig typ
super läckra, dom hade även glittriga eyeliner även i färger
verkligen super snygga=)

Fick detta med mig hem=)


En läppglans som e helt underbar I LOVE
En av dom ögonskuggor jag ville ha fast en annan färg
typ lite gamaldagsrosa men fin för den glittar mycket
Sen en maskara jag skulle prova...=)
Dom andra färgerna va slut så jag för köpa när dom kommer in igen=)

Snart ska jag hoppa i säng... e väldigt trött redan
Har hela dagen fri i morgon med typ..
måste ut och gå lite måste röra mig lite iallfall

Här e föresten fridas klor vi gjorde i måndags=)


Svart och silvritg glitter

Puss och gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan! Just nu säljer jag ut mina teckningar för halva priset! Det finns både på kändisar och mixade motiv :-)

2009-05-13 @ 11:40:16
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-05-13 @ 11:41:30
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0