Min kropp!!

Sen säger i från nu!!
Igår när jag tränade mådde ja ej bra
jag blev yr, svimmfärdig och helt suddig i ögonen!!
Johan på gymmet sa att jag hade fått ett blodtrycksfall
Hade förmodligen inte så enargirik mat i magen och ta träningen
för hårt... tar ut mig för mycket
Stressar även sjukt mycket över vikten och mår dåligt om jag inte går
ner ett par hg varje dag.. och det kan man ju inte alltid
Måste ta det lugnt nu och få mer rätt på kosten
har delvis gått bra med VV för jag äter nyttigare
men måste ändå äta mer
och SLUTA med naturdiet helt och hållet
har ju varit så lätt att ta en sån eftersom den har 3,5 points
så men nu e det slut får lära mig äta annat!!
Har pratat med emelie och hon ska hjälpa mig med kosten
Så hon vill att jag lägger upp en matdagbok för denna veckan
Så jag tänkte skriva ner här varje kväll så jag har koll
Så tisdagen ser ut så här!
Frukost i norra hamnen: med scones och sylt och ost
ett glas äpplejuise och ett glas varm choklad
Lunch: en skål gulachsoppa med ett knäckebröd
Mellanmål: ett päron och 2 glas vatten
Middag: 3 små köttbitar med kroketter och sås
Lite viktväktargodis och et litet viktväktar choklad under kvällen
Samt ett päron till
och 4 glas vatten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0