Kalas!

Idag va vi på "kalas" hos Josefine
som blev 15 år....tiden går så fort!!
Innan dess så hade jag fått brev från a-kassan
blir galen på dom asså dom e förlåt men dumma
fattar trögt verklligen!!!
Tog sen ut moppen för att åka och pumpa däcken
tog en sväng till skopunkten och kika och sen till stan
hem duscha och iväg
Efter kalaset åkte vi ut på väla och åt en glass
Mjukglass med vitchoklad topping..
Det är NULL i MUN såååå jävla god e den=)
Nu hemma kollar tv och ska sen hoppa ner och kolla
film med min älskling=)
Ställde mig på vågen idag och hade gått ner 1,1 kg till
så nu har jag gått ner 3 totalt=) sååå nice

Dagens outfit



Halsband från snö off sweden *love*
Jeans leggins från gina tricot
Blus från H&M
Skor från skopunkten

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Mycket fint, Pelle! Coola brallor. =)

2009-05-10 @ 15:57:26
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0