Helgen!

I går gick johan upp ganska tidigt för att åka ner till lockarp
För att träna minimoton
Men när han kom ner så regnade det fö=)
r mycket
så han fick åka hem igen =(
Själv va jag först ute och gick med min syster
en låååång runda på 1,5 timme
skönt...
behövligt med=)
Sen så tog jag ett bad när jag kom hem igen
Jag och johan åkte sen iväg för
att handla lite till maten på kvällen
Det blev Potatisgratäng med grillad kycklingfile=) Underbart
Syster min va här med så vi spelade lite poker
och kolla eurovision song contest=)

 

Min syster och johan...
Fråga mig inte vad dom gör på bilden i mitten=)



Luna ville gärna åxo vara med =P



Idag när vi vaknade så tog johan på sig inlines
och jag tog cyklen och mötte upp jenny
Sen va vi ute en sväng och cyklade
bland annat ner i norra hamnen och tog en glass/dricka=)

Nu sitter jag i solen i trädgården med laptopen
och johan sitter med minidatan bredvid och spelar poker
Tänkte sola mig lite här och sen gå in och fixa maten
Skulle göra flygandejacob men det blir inte det idag
gör para lite potatis köttbullar och sås=)
Tisdag e det dags för vägning... ska bli kul och se
tror doch inte det blir lika mycket denna gången men lite iallfall
som sagt jag nöjer mig med det som blir=) så länge jag inte går upp så=)

kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för middag och en dålg festiva ;-)

2009-05-18 @ 23:46:49
URL: http://dinlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0